رشته آموزش زبان انگلیسی2؛ پایان نامه ؛سمینار ؛پروپوزال فوری؛ دانلود مقاله 09123600694
نوشته شده توسط : علی

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077

تاثیر مقایسه‌ای بازتاب هم‌گروهی و معلم بر توانایی نوشتاری دانش‌آموزان زبان انگلیسی

تأثیر استفاده از راهکارهای استنباطی و منابع دانش بر حدس زدن لغت در فراگیران ایرانی بزرگسال سطح متوسط به بالا

تحلیل انتقادی متون زبان انگلیسی سال سوم متوسطه

بررسی تأثیر مالتیمیدیای کامپیوتر بر پیشرفت دانش واژگانی فراگیران ایرانی

اثرات فعالیتهای شکاف اطلاعات ( information gap ) بر درک مطلب زبان آموزان

تاثیر دیکته دستوری و تمرکز صریح بر فرم بر یادگیری دستور زبان انگلیسی زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر پیش‌فعالیت‌های شنیداری بر تقویت درک مطلب زبان‌آموزان ایرانی

بررسی جنبه‌های شفاف‌سازی در برخی از ترجمه‌های فارسی به انگلیسی گلستان سعدی بر مبنای بافتی متناظر

تاثیر بکارگیری روش های فراشناسی بر یادگیری مهارت خواندن توسط زبان آموزان ایرانی

رابطه بین هوش هیجانی معلمان زبان انگلیسی و کارامدی آنها در مدیریت کلاسهای زبان آموزان کم سن

دانشجویان ایرانی مقطع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی و حدس‌زدن معنای کلمات ناآشنا در ترجمه متون حقوقی با استفاده از مورفولوژی

بررسی تاثیر مطالب سمعی و سمعی بصری واقعی بر روی سطح توانایی منظورشناسی زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر استفاده کاربردی هوش چندگانه بر دانش عمومی زبان در زبان‌آموزان دختر ایرانی

راهبردهای به‌کاررفته در ترجمه طنز در داستان‌های کوتاه از انگلیسی به فارسی

تأثیر بازنویسی بر روی میزان توجه و در نتیجه بر روی اصلاحاتی که دانشجویان زبان انگلیسی در نسخه‌های جدید خود به عمل می‌آورند

رابطه میان استفاده از استراتژیهای زبان توسط زبان‌آموزان و ارزیابی آنها از مهارت زبانیشان

تاثیر تئوری‌های (دانش) ترجمه ادبی بر مهارت‌های ترجمه ادبی دانشجویان مترجمی انگلیسی

‏‫تاثیر استفاده از راهکارهای یادگیری لغت بر قدرت یادآوری لغات فراگیرندگان ایرانی‌زبان ‏انگلیسی

تاثیر ترجمه بر توانایی درک مطلب زبان‌آموزان انگلیسی برای اهداف خاص

بررسی تأثیر آگاهی دانش آموزان از استراتژیهای خواندن و رابطه آنها در انگیزه آنها در خواندن آنها

اهمیت عوامل انسجامی درترجمه رمان

بررسی رابطه میان اضطراب و مهارت گفتاری زبان‌آموزان ایرانی

‏‫تأثیر فعالیت‌های مبتنی بر ‏TASK‏ و فعالیت‌های مبتنی بر ‏TEXT‏ بر مهارت شنیداری زبان‌آموزان ایرانی

رابطه بین آگاهی فراشناختی و پاراگراف‌نویسی دانشجویان انگلیسی در ایران

تاثیر تعامل مبتنی بر مذاکره بر فراگیری واژگان توسط زبان‌آموزان ایرانی سطح متوسط

بررسی روش‌های ترجمه اصطلاحات انگلیسی به فارسی در دوبله‌ی فیلم‌های کمدی

تأثیر انواع تکلیف‌ها بر روی به‌یادسپاری لغات زبان‌آموزان متوسط

رابطه بین ترجیحات یادگیری زبان‌آموزان ایرانی و قومیت‌های آنها

تأثیر روش گفتار محور در نوشتار بر توانایی نوشتاری زبان‌آموزان زبان خارجی در ایران

تاثیر Dictogloss Task برمهارت زبانی دانش‌آموزان در آموزش زبان مبتنی بر محتوا

تأثیر ایفای نقش (Role Playing) بر یادگیری (Lexical Phrases) در زبان‌آموزان ایرانی

تأ ثیر تعامل از طریق مذاکره روی صحت آوایی زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر خواندن کل متن یا پاراگرافهای یک متن بر صحبت کردن یادگیرندگان زبان انگلیسی

‏‫بررسی تاثیر شیوه آزمون زبان انگلیسی از طریق کامپیوتر و مقایسه آن با شیوه آزمون کتبی بر نتیجه آزمون در سیستم آموزش از راه دور در ایران

رابطه میان فاکتورهای تاثیرگذار بر استراتژیهای خود‌تنظیمی زبان‌آموزان ایرانی و مهارت‌های اصلی زبان و مهارت گفتاری

بررسی رابطه سرعت گفتار مترجمان شفاهی در زبان دوم و کیفیت ترجمه شفاهی پی‌درپی آنها

تاثیر دو نوع تغییر درونداد- ساده‌سازی و توضیح- بر درک شنیداری یادگیرنده‌های زبان فارسی که انگلیسی را به‌عنوان زبان خارجی می‌آموزند

بررسی مقابله‌ای ترجمه‌ی جملات بلند انگلیسی به فارسی

تاثیر تدریس راهبردهای فراشناختی بر مهارت شنیداری زبان‌آموزان و میزان موفقیت تدریس معلمان آنها

بررسی مقابله‌ای ساخت‌های مجهول انگلیسی و فارسی و کاربرد آن در ترجمه

پژوهش تطبیقی تفاوتهای بین سبکهای نظم و آزاد در ترجمه‌ی شعر حافظ به انگلیسی

‏‫تاثیر حضور فیزیکی و دیدن گوینده بر درک شنیداری زبان‌آموزان ایرانی

رابطه بین هوش هیجانی و استفاده از استراتژیهای یادگیری زبان

اثر ویرایش بر متون‌ترجمه شده

مقایسه‌ی فرم ارجاع‌دهی در پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد نوشته‌شده به انگلیسی توسط دانشجویان فارسی زبان دو رشته‌ی شیمی و زبانشناسی

تاثیر استفاده از راهکارهای پاراگراف‌نویسی و مکالمه در یادگیری اصطلاحات زبان‌آموزان سطح متوسط

رابطه بین نوع و میزان سوالاتی که معلم در کلاس از دانش‌آموزان می‌پرسد و میزان صحبت زبان‌آموزان در کلاسهای زبان

تاثیر مقابله‌ای دو فعالیت جورچین و حل مساله بر مکالمه فراگیرانه زبان خارجه

تأثیر تکنیکهای تفکر انتقادی، یادگیری سازنده‌گرا و ترکیبی از تکنیکهای تفکر انتقادی و یادگیری سازنده‌گرا بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی

رابطه‌ی بین تخیل و کیفیت ترجمه انگلیسی به فارسی دانشجویان مترجمی

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077





:: برچسب‌ها: رشته آموزش زبان انگلیسی2؛ پایان نامه ؛سمینار ؛پروپوزال فوری؛ دانلود مقاله 09123600694 ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: